22.10.2013. КАМПАЊА УН ПРОТИВ НЕРАВНОПРАВНОСТИ ЖЕНА
22. 10. 2013. Вишња Пругинић | Фото: UN Woman
Нова кампања коруисти популарне речи у интернет претраживачима да би дочарала како свет заиста гледа на жене. У овој кампањи за УН Wомен на фотографским портретима приказани су крупни планови лица жена, којима је преко уста залепљен исечак са интернет претраживача.
Жене су и даље у неповољном положају у односу на мушкарце
Ти исечци показују најпопуларније сложенице које претраживач нуди када у поље за претрагу укуцамо кључне речи као што су шта жена не треба да ради, шта жена треба да ради, шта жена не може да ради и шта је женама потребно.
Иако је у протеклим годинама статус жена широм света промењен, изгледа да смо у односу на мушкарце још увек у неповољном положају. Познато је да жене зарађују мање, трпе више насиља и имају мање права на образовање. Огранак Уједињених нација, који се бави неравноправношћу међу половима, креирао је зато моћну кампању која користи податке преузете са Гугла. Ови подаци укључују најпопуларније теме које претраживач нуди за одређене кључне речи, а испоставило се да су када се ради о женама те теме недвосмислено шовинистичке.
Ево како изгледају најпопуларније теме које претраживач избацује на одређене кључне речи:
1) ЖЕНА НЕ ТЕБА ДА:
2) ЖЕНА НЕ МОЖЕ ДА:
4) ЖЕНАМА ЈЕ ПОТРЕБНО ДА:
5) ЖЕНЕ ТРЕБА ДА: |